Skip to main content

TV3 | Boleh Percaya Ke?



sedang dalam perjalanan pulang dari kedai makan Wan Zai Ikan Bawal Goreng sekitar kawasan Bandar Baru Perda, tiba-tiba si hakim mulakan perbualan dengan isu PRU13.

hakim    : eh, nanti keputusan pilihan raya dapat tau malam (5 mei) tu jugak kan?

datok    : tak silap aku, sepatutnya macam tu la. siang tu diorang kira siap-siap, malam terus umukan.

hakim    : habis tu, keputusan tu nak tengok kat mana?

datok    : kat TV ada. kalau bukan kat RTM, TV3.

pha is    : ha ah. tambah plak, tahun ni aku tengok TV3 dok buat iklan kata depa dapat mandat PRU13 apa entah. so, umum kat TV3 la kot.

hakim    : TV3? boleh percaya ke?

datok    : hang ni, agak-agak la kalau sampai keputusan pilihan raya pun diorang nak menipu..!!!

pha is    : entah.. kalau sampai keputusan pilihan raya pun nak menipu, terok la kalau macam tu... hahahaha








maa'ssalamah,

Pha is

Comments

  1. jujur atau tak,hanya Allah saja yang tau..^_^

    ReplyDelete
  2. hahaaa... benda macam ni kena guna khidmad 100 orang david copperfield kalau nak menipu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi skrg ni pun dah banyak kes pasal result pru13

      Delete
  3. muger2 negara akan TATAP aman damai sejahtera sentosa senantiasa..,aminn

    ReplyDelete
  4. dengaq boleh pecaya jangan haha :P lebih baik tgk berita astro ja

    ReplyDelete
  5. tak caya sgt dah ngan tv3.opsss
    sebab ada benda yg tv3 citer, nik sendiri dah tahu dulu kebenaranya. so lepas tu dah susah skit nak caya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah... berita pun dah berat sebelah...

      Delete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Gelaran Adik Beradik Yang Betul

Gaji Ahli Farmasi

KTMD | Servise Penghantaran Motosikal