Sunday, May 26, 2013

jejak kerachut 4 : semput

again, bila tiba keadaan yang memerlukan stamina, aku kalah. sama macam masa aku hiking bukit bendera dulu. sama juga masa aku masuk pertandingan silat dulu.

so far, aku rasa belum pernah lagi aku hiking yang tak membuatkan aku semput. aku ni nampak je 'sihat'. tapi stamina lemah. hampeh. masa meneruskan perjalanan dari kanopi ke pantai kerachut, aku hiking sambil tangan didada. semput.

sebab tu la perjalanan yang sepatutnya ambil masa 1 setengah jam, tapi kami 2 jam lebih baru sampai ke pantai kerachut. dah la aku ni lelaki. budak2 perempuan semua rilex2 je.. hmm..  buat malu batol. hahahaha...

tak cukup dengan semput, tetiba macam mana entah kaki aku boleh terjerlus masuk dalam lubang atas titi di tasik meromektik. bila dah jatuh, terus kaki cramp.

kenangan...

muka tahan sakit

bersambung....

4 comments:

  1. sejak dah lama tinggalkan dunia lasak ni, stamina pun takde.. cepat penat.. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. waaa.. kak aizami3 dulu mesti lasak kan.. siap bergambar ngan impereza...

      Delete
  2. dulu kita pernah panjat gunung angsi, tapi setengah jalan je. hahaha.. penat teramat, pastu nampak pulak air terjun yang best. terus berhenti mandi manda kat situ.

    ReplyDelete
  3. hahaha. so, kira x sampai puncak la nih.. hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...