Wednesday, September 19, 2012

#WW 37 | Kenangan Kawad

pasukan kawad kaki sekolah S.M.K.A Al-Mashoor (L) 2007


jika nk dibandingkan dengan sekarang, dulu kurus la sikit..


wordless wednesday yang lepas :

24 comments:

  1. dulu kurus,sekarang tembam lah ya? Akan datang??? Akan kurus balik ka? ^_^

    ReplyDelete
  2. Kak M balas kunjungan dan follow sini...teringat plak masa join kawad untuk sekolah dulu..ha ha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm.. memang sangat nostalgia kan..? hehehe

      Delete
  3. Yang kiri atau kanan awak? hehe

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. biasa la.. muda remaja.. si hafiz pon dulu kurus jugak... hahahahaha

      Delete
  5. akan datang.. perut pulak maju ke depan.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... kalau bila dah kawen hidup bahagia, mcm tu la jadinya... hahaha

      Delete
  6. rindu nk pakai uniform lama JPAM..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yea..!!! ada geng... dulu nama dia JPA3 - jabatan pertahanan awam
      ada no 3 kat blakang tak mau bagi sama dengan "jabatan perkhitmatan awam" dan lagi satu jabatan aper ntah..
      skrg dah tukar, jadi jpam - jabatan pertahanan awam malaysia.. hehehe

      Delete
  7. bakal2 apa ni..heeee...

    sekarang kuat makan kut

    ReplyDelete
    Replies
    1. bakal..??? x de la.. ni masa pertandingan kawad kaki kat skolah dulu.. hehehe

      Delete
  8. gemuk sikit xpa, gemuk byk pon xpa asal ati dlm byk baek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha.. tapi kalau gemuk banyak, badan tak sihat.. tak bagus utk kesihatan..

      Delete
  9. Mengimbas kenangan lalu ....hehehhee

    ReplyDelete
  10. salam..balas kunjungan dan follow sekali...
    nampak segak je dgn uniform tu...

    ReplyDelete
  11. Kadet remaja kan ni? ;P
    aku dulu kalau berkawad mcm robot kata org =.="

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan la.. kadet pertahanan awam... kalau kadet remaja, kaler hijau terang. ni hijau tua....

      ni mesti kes kawad tangan kiri naik skali dengan kaki kiri... hehehe

      Delete