Skip to main content

Kahwin | aku lambat lagi


First of all, Selamat hari Malaysia.!!

Minggu ni, walaupon cuti 3 hati, tapi aku agak sibuk dengan jemputan kenduri kahwin. Hujung minggu ni sahaja, ada dua kenduri kahwin dari budak sekolah aku.


Hari sabtu, kenduri kahwin senior sekolah aku, Ibrahym Bin Ahmad bersama isteri, Azlia Shakiela Binti Mohd Yusof yang juga merupakan kakak kepada member aku. Makna kata, senior beliau dah jadi abang ipar la.

Hari ahad pula, kenduri kahwin member satu batch satu sekolah, Firdhus Jasmi dan isterinya Nurul Nadia. Haish... semakin ramai member yang sama umur yang dah menamatkan zaman bujang. Aku bila la pulak gamaknyer. Untuk kenduri yang ni, tak sempat aku nak bergambar dengan pengantin sebab tiba-tiba pengantin lesap.    

Buat masa sekarang, aku tabahkan je la hati aku menghadiri kenduri kahwin member-member. Member aku yang lain ada yang dah kahwin, dah bertunang, dan dah dilamar. aku je la yang masih single. 

Dah la kenduri tadi aku pi sorang-sorang je. sadis kan? forever alone betul..! 

Disebabkan aku terpaksa extend study, lagi lambat la aku boleh kahwin. So, terpaksa la aku postpone kan dulu mode mencari calon isteri. Hmm.. sabor je la...





p/s : Awak... awak tunggu saya yer... 


maa'ssalamah,
Pha is

Comments

  1. relax la. awek2 junior silat ramai tuu yg baru masuk. comey2 wei.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer ker..? ko rekemen la kat aku sorang dua.. hehehe

      Delete
  2. hahaha...nanti jodoh sampai jemput2 eden yo... lapar nasik minyak nie...

    ReplyDelete
  3. awak.. awak tgu saya yer haha.. sapa tu e. pha is??

    ReplyDelete
    Replies
    1. sapa2 je yg sudi dan sanggup tunggu...

      Delete
  4. Replies
    1. btol2... rasa mcm nk ckap kat mak, "mak, cek nk kawen, tolong carikan bini utk cek boleh?"
      hehehehe

      Delete
  5. tak pe lah, tunggu KY pergi melamar pha ok...eeemmmmm.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. pergh... bertuahnya pha is kalau KY dtg melamar... hehehe

      Delete
  6. cepat2 lah nikah bro!..terjah blog anda malam ni..tahniah pada yng dah kahwin tu ..

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. azlia satu batch kat skola..baem knl sbb nasyid.
      tak sempat pi kenduri dp aritu.
      baarakallahulahuma.

      Delete
    2. owh...
      ameen.. baarakallahu lahuma...

      Delete
  8. musim org kawen.. xlama lagi pha pulak. ameen.. :D

    ReplyDelete
  9. dah kawen nti jgn lupa jemput plak

    ReplyDelete
  10. ada jodoh kawin lar nanti. entah2 pha kawin dulu sblm Cik Putih. Semoga dipermudahkan bertemu perempuan idaman yer.

    ReplyDelete
  11. kalau ade jodoh nanty, ade lahh tu yang datang pada anda :) heee , jgn risau laa , jodoh itu ketentuan illahi , chill je kayyy :P

    ReplyDelete
  12. Kalau ada seru , sampai juga nanti :")

    *yer sy tunggu.. haha :"P gurau aje.. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah...

      erk..? hahahaha..

      Delete
    2. untung laa faiz..dew org menunggu ko dah tuu!!!!! hahhahaha xD

      Delete
    3. hahahaa... memang untong pon... hehehe

      Delete
  13. abg pha is kahwin nanti jgn lupa jemput kami semua follower blog..biaq kami semua serbu penang...hehehe....moga jodoh abg pha is awai jugak...entah2 tahun depan dah jadi suami org..sapa boleh jangka kan????? ^_^

    ReplyDelete
  14. Kalau dah jodoh takkan ke mana...he...he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak kan lari gunung dikejar.. ye dok? hehehe

      Delete
  15. :) junior2 tu ramai cuba p bertaaruf tengok .. kot2 sangkut ka

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. nnti la bila dah bersedia dari segi zahir dan batin, baru mula mncari...

      Delete
  16. ye.. saya tunggu.. LOL LOL... *k joke je* :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow.. termasuk nurul ain, dah 2 org sggup tunggu... hahahaha

      Delete
  17. selamat pengantin baru untuk kawan wak tu..
    insya allah hari bahagia awak akan tiba juga nanti :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Gelaran Adik Beradik Yang Betul

Gaji Ahli Farmasi

KTMD | Servise Penghantaran Motosikal