Saturday, July 21, 2012

jadual waktu berbuka dan imsak Pulau Pinang

saja tetiba gatal tangan nak buat menatang nih. untuk negeri lain, sory la eh. malas pulak nak buat untuk semua negeri. bagi orang penang, boleh la amik gambar ni buat wallpaper laptop ke, simpan ke, tak kisah la. hehehe...

ada dua version. kartun lelaki dan perempuan. ikut suka hati korang la nak yang mana satu.




selamat menjalani ibadah puasa..!!!


Pha is

10 comments:

  1. yang perempuan kenapa xde mata hidung mulut sume tu?
    macam takut je rasanya.. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahha... bila difikirkan balik, ha ah, agak scary... hahaha

      Delete
  2. psstt: nnti edit letak wajah sendirik.. ;)

    psstt lagi: Selamat bersahur dan berpuasa.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat menjalani ibadah puasa...

      Delete
  3. Replies
    1. pulau pinang je yg sempat.. hehehe

      Delete
  4. Eh mana aci gitu, org teranung nak jugak taw.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sempat la kak, kalau nk buat semua.. hehehe

      Delete
  5. orgg penangggg.. haha XD

    |salam ramadhan encik pha is :)

    ReplyDelete