Skip to main content

taging 11 soalan

thanks to pinkanje, aku telah ditag. dipaksa diperlukan untuk menjawab 11 soalan dari beliau. ok. tak pe. aku jawab. tapi, maaf la, aku tak minat sangat main taging2 ni. kalau sekadar nak menunaikan hajat seorang sahabat, boleh la.


so, aku jawab je erk... nak taging orang, malas... hehehe


dan berikut adalah soalan2nya :


1. apa perkara yang boleh buat anda pening pala?
macam2


2. watak fantasi apa yang anda nak jadi?
uzumaki naruto


3. apa perkara paling nakal penah anda buat sepanjang hidup anda?
uish. macam2. hmm.. salah satunya pecahkan beberapa pinggan kat umah sebab marahkan kakak dok menyakat kata aku suka kat sorang budak kampung aku. 


4. ciri-ciri pasangan pilihan?kenapa?
err... boleh tengok kat sini, sinisinisinisini, dan sini. banyak kan? hahahah


5. kalau anda ada anak,apa nama yang anda nak berikan?kenapa?
hmm.. kena bincang dengan bakal bini la. tak leh la nk buat keputusan sorang2.. hehehe


6. anda percaya manusia itu unik?sebab?
ya. manusia itu unik. sebab Allah dah ciptakan manusia dalam sebaik-baik kejadian.

7. apa perkara yang dapat menggembirakan anda?
hmm.. macam2 jugak... salah satunya, kahwin!!! hehehe


8. bila anda rasa anda sangat tenang dan hepi?
hmm.. macam2 jugak... tapi, tenang dan hepi tak sama. contohnya, tenang bila tidoq, hepy bila makan. hehe..


9. apa kemahiran yang paling2 anda expert?
entah. nak kata paling expert tu, tak tau la. tapi antara benda yang boleh la sikit2, berdebat kot. tu pon dah lama dah tinggai..

10. adakah anda pernah terlibat dengan cinta?

hmm.. cinta? definisi cinta tu meluas. kalau cinta yang dimaksudkan cinta sesama insan berlainan jantina antara ajnabi, tak pernah lagi. 
p/s : stakat 'sangkut' or crush tu, biasa la. hehehe.. paham tak ni? kalau tak paham, tengok sini 

11. berapa lama anda amek mase nak jawab soalan ni?

agak lama jugak la. heheh 




so, thats it. 11 soalan yang cuba aku jawab sejujur yang boleh. lagipon, tak semua bnda boleh cerita. hehehe..



Comments

  1. haha..tenkiu.saje nk bg ko pening ngn soklan2 ak~

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak jawab soalan pon dah pening dah...

      Delete
  2. hehe..ksian hg..yela,len kali xtnye lg ek.. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Cara Lapor Penipuan Astro

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Review | Tayar Nankang Rodiac Sportiac

Gaji Ahli Farmasi