misteri : kelibat Lab coat putih di tengah malam

kat sini la kelibat lab coat putih tu kelihatan. tapi sekarang, dah tak ada.

Malam tu, aku ada persembahan demonstrasi silat. Balik bilik pon dah tengah malam. Bila balik, dah penat. Online kejap nak bagi hilang penat.

Bila dah rilex sikit, baru boleh tidur. Belum sempat nak tidur, tetiba teringat sesuatu. Baju nak pakai esok pi kuliah tak basuh lagi. dah la esok kena pakai baju khurafat korporat.

Lantas, dengan mata yang mengantuk, aku gagah jugak basuh baju pukul 2 pagi tu. Basuh sekali dengan seluar. Dua helai je pon. Aku basuh pakai tangan je la.

Masuk je bilik basuh baju, Nampak lab coat roommate tergantung kat situ. putih bersih. Then, aku terfikir. “eh lab coat pon dah lama tak basuh. Hmm.. nanti2 la. esok bukannya ada lab pon.”

Lepas tu, aku pon basuh la baju aku tu. Tetiba, rasa sejuk semacam. (maklumlah, pakai tuala je). Lepas tu, macam2 Bunyi pelik2 yang aku dengar. sayup2 je.. rasa macam ada benda yang perhati pon ada jugak. tapi, Aku buat derk je..

Then, aku tengok cermin, aku Nampak lab coat roommate aku tadi tu. Lab coat tu pon Nampak macam pelik je... hehehe

dah mata mengantuk..   

Pha is

Comments

  1. boleh pulak cmtu..test la tu..hehe

    ReplyDelete
  2. Ntah2...(nada wt saspen).haha.dia saje nk usik2 tu.seksi sgt.

    ReplyDelete
  3. ahahah ke perasaan takut ko je tu kot

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg la.. perasaan je tuh... bukannya ada pape pon... hehehe

      Delete
  4. terdapat unsur saspen di sini ..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup.. ada penggunaan teknik plot dalam cerita tu.. antaranya tekni suspen. heheh

      Delete
  5. berdebar bolat bace.. pkai tuala je? ptut la sejuk smcam.. =='

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye la.. basuh baju dalam tandas je pon... tak kan nak pakai kemeja.. hehehe

      Delete

Post a Comment