Skip to main content

kaca mata


bagi mereka yang  specky, kalau tak de speck, mesti hidup korang akan kelam kabut, kan? nak buat apa pon susah. tambah2 kalau power speck korang tu memang tinggi.

kat bawah ada sebuah video pendek, yang aku jumpa kat fesbuk berkenaan kaca mata. try la tengok. seriusly, bila aku tengok, terkena batang hidung sendiri. terasa sampai menusuk qalbu dowh.. 

"seperti kaca mata.. 
sebaik bangun dari tidur, ia perkara pertama yang saya capai. 
dan sebelum tidur, ia perkara terakhir yang saya letakkan.
just like Al-Quran.
kaca mata islam
kaca mata hidup kita"



Comments

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Cara Lapor Penipuan Astro

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Gaji Ahli Farmasi

Review | Tayar Nankang Rodiac Sportiac