Tuesday, April 17, 2012

hikayat budak pening di bloglist mereka 5

macam yang sebelum2 ni, entry ni bagi menghargai jasa2 mereka yang telah meletakkan blog Hikayat Budak Pening ni dalam bloglist di blog2 mereka. macam mana aku boleh tau? sebab diorang dah TERKANTOI melalui tafic source yang masuk ke blog aku ni.


untuk nak tahu mereka2 yang dah terkantoi sebelom ni, boleh tengok kat sini:
Hikayat Budak Pening di bloglist mereka 1
Hikayat Budak Pening di bloglist mereka  2
Hikayat Budak Pening di bloglist mereka  3
Hikayat Budak Pening di bloglist mereka 4

kali ni, senarai bloger terbaru yang baru terkantoi :

1. PAHEET MANEES hidoop sapeeja (http://sapeeja89.blogspot.com/)


sebuah blog dari seorang bloger yang bernama norshahfeza hamsan. seorang kawan seperguruan silat di usm. hehehe.. aku baru je tau yang dia ada blog. seriusly, dalam kelas latihan silat, tak beberapa nak kenal sangat. tapi, bila baca blog beliau, beliau ni jenis yang 'gila2' jugak.. hehehe. try la singgah.


2. Ini Kisah Tia (http://www.inikisahtia.com/)


ni pulak blog si Tia.err... kalau tak silap, bukan nama sebenar. hehehe. bloger sabahan. (pon kalau tak silap) huh. misteri sungguh tuan punya blog ni..!! beliau ni memang agak serius dalam berblog, tapi cara penyampaiannya agak santai. boleh baca sambil rilex2. tak perlu nk pikir2 sampai serabut kepala. boleh try singgah.


*********************************

akhir kata, berbanyak2 terima kasih aku ucapkan buat mereka2 yang sudi meletakkan blog aku yang tak seberapa ni di bloglist. terharu sangat2. hehehe... thanks semua..!!!



Pha is

8 comments:

  1. hahaa .. syukur alhamdulillah .. to komen ang eh? hehe .. takut jugak .. taip panjang2 rasa macam syok sendiri pun ada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok la tuh... dah ada gaya tersendiri.. hehehe

      Delete
  2. ahahah bangge dpt masuk sini * mate ke atas

    ReplyDelete
  3. cewwahhh..untunglaaaa pha is. hehe.

    ReplyDelete
  4. Waaah! Tahniah, tahniah! Nak terjah jugak la blog diorg ni, ekeke!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...