Skip to main content

demonstrasi v3.0 (beta)


semenjak dua menjak ni, aku mula perasan yang rakyat malaysia sudah mula kerap berdemonstrasi. dengan landasan hak kebebasan bersuara, sikit-sikit, nak buat demonstrasi. salah sikit, demonstrasi. marah sikit, demonstrasi. tak puas hati sikit, demonstrasi.

malah, ada yang sampai di-upgrade-kan hingga version ke-3. agaknya version yang lepas dah outdated kot. hehehe... bila jadi macam ni, pihak kerajaan pulak, terus buat "fatwa" kaum kera. masuk keluar berita, "rakyat dinasihatkan agar tidak menyertai perhimpunan HARAM."

Tapi, kalau dah rajin nak berdemonstrasi sangat, senang je. masuk silat. tiap-tiap bulan, ader je jemputan buat persembahan demonstrasi silat. boleh buat demonstrasi puas-puas. tak ada sapa nak larang, tak ada sapa nak marah.

heheheh



silat cekak malaysia, demonstrasi, seni bela diri


p/s : masih lagi berpeluang untuk ke london. tak nak try?



Pha is

Comments

  1. ntah..soh berdemo di jln yg btol xmau..
    naek jaki pulak tgk asik demonstrasi xabis2

    ReplyDelete
  2. hahaha betul tu,,lau masuk silat ade je demo yg kene wat kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. sampai ada yg 2 jemputan dalam 1 hari. hehehe

      Delete
    2. tau takpe,,sampai unifom pon xsempat basuh ,, bukan bersih jadinya ni,,kotor haha

      Delete
  3. sebelum treat patient kena tengok datang demo dlu...ni la dental :)

    ReplyDelete
  4. wow silat.. silat apa ni bro?

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. mana2 silat pon boleh... hehehe...

      Delete
  6. demo ni ade yg best, ade yg x best..

    ReplyDelete
  7. setiap org ada pndapat dan cara masing2.. sabor jela

    ReplyDelete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Cara Lapor Penipuan Astro

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Review | Tayar Nankang Rodiac Sportiac

Gaji Ahli Farmasi