Wednesday, March 28, 2012

that's my girl..

petang tu, aku ada kelas pukul 2 dan aku dah agak lambat. tambah pulak, kelas seorang lecturer yang strict. kalau lambat masuk, beliau akan halau keluar. bukan boleh bawak main2..

so, agak kelam kabut la aku bawak ultimo aku tu ke kelas. nak cepat. at that time it was like : 

tapi, masa on the way, tetiba, ada seorang budak perempuan naik moto, potong aku dengan selambanya. ... and at that time, it was like : 


Pha is



13 comments:

  1. Replies
    1. susah nak cari tau pompuan macam ni zaman sekarang ni.. hahaha

      Delete
  2. hahhaa..
    fuyoo.. maknenya perempuan tu ride lebih laju lah daripada awak??
    haha..terbaiklah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak buat macam mana.. itu lah yg terjadi.. hehhe

      Delete
  3. Sebab tu je pun dah shok kat awek tu? Ngada la tu...hhee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. susah nak cari tau orang macam tu sekarang ni... sbb tu terus terpikat.. hehehe

      Delete
  4. aik , hahaa .. agak gantung ceritanya yaa .. heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. saja nak bagi gantung tak bertali.. hehehe

      Delete
  5. haha cinta pandang pertama..nasib baik xtegolek

    ReplyDelete
  6. wahh. cepat pi minang budak perempuan tu..
    Hafal nombor plat takk? ;D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...