Skip to main content

secret and lie



Entry kali ni berkisar status fesbut kawan aku ni. “A true relationship is when u can tell each other anything and everything. No secrets n no lies”


 bagi aku, no lies in relationship? Yes. Indeed... But no secret? Hmm...

Setiap orang ada sejarah silam dan sejarah hitam. Bagi aku, Ada yang boleh dikongsi dan ada yang tak perlu dikongsi. Tapi, terpulang la kepada individu.

Kadang2, tak semua orang boleh terima kenyataan. dan tak semua orang bersedia untuk mengetahui hakikat. 

berahsia tak bermakna menipu. betol tak?


Pha is

Comments

  1. Yup, menipu tu berdosa (yet still ada buat jugak). Tapi, mestilah ada rahsia. Tak banyak sikit, tak besar kecik. Takkan la semua benda nak beritahu kot.

    ReplyDelete
  2. yep....tak kan nk kabo kesemua...rahsia 2 lebih baik...nak tau tanya 2 jer

    ReplyDelete
    Replies
    1. rahsia tak perlu dipaksa untuk dibongkarkan.. ye dok.. hehehe

      Delete
  3. rahsia tu perlu. dan tipu pun perlu jugak..hehe.. pendapat saya lerrr...

    ReplyDelete
    Replies
    1. erk? hahaha... tipu untuk kebaikan la ni... kadang2, kita lihat jalan penyelesaian yg terbaik hanya dengan menipu... tapi, rasanya kalau boleh, elakkanlah.. heheh

      Delete
  4. mana boleh dedah semua...haih..mengaibkan diri sendiri kan?perlu eh?huhu ada yg perlu disuarakan, dan ada yg perlu disimpan...tak gitu pha is? ^_^

    ReplyDelete
  5. bukan semua rahsia boleh didedahkan... dan kadang2 menipu itu perlu untuk jaga hati orang lain...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup... tapi kalau boleh, elakkanlah untuk menipu.. hehehe

      Delete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Cara Lapor Penipuan Astro

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Review | Tayar Nankang Rodiac Sportiac

Gaji Ahli Farmasi