Skip to main content

make it short..


dulu, masa mula-mula aku mencampakkan diri ke lembah bloging ni, entry aku kalau boleh nak panjang-panjang. berjela-jela. tapi sekarang, kalau boleh, aku pendek-pendekkan je.. tak nak panjang-panjang.

aku rasa aku lebih selesa dengan rentak aku sekarang. simple. lagipon, kalau aku BW, aku sebenarnya lebih suka baca entry yang pendek-pendek. mudah.

Asalkan ‘mesej’ tu sampai, cukup la. 

Pha is


Comments

  1. Ok, entry saya masih berjela-jelas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. entry panjang pon tak ada masalah... ada je bloger yg entry panjang2 tapi pembaca tetap setia membaca...

      Delete
  2. yup..org lebih suka yg simple..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak semua.. sbb ada sesetengah yg memang suka 'cabaran', suka yg komplicated.. hehehe

      Delete
  3. pendek tp padat..itu lebih baik,kan~ =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup... bergantung kepada mesej yg disampaikan... kalau perlu panjang, tak ada masalah.. mgkin mesej tu mmg perlukan penghuraian yg lebih jelas, spaya org mudah paham...

      Delete
  4. ya...suka gak yg ringkas...kdg2 pnjg separuh jalan jer kalo yg panjang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la.. hehe.. kecuali kalau ayat dia best, or point dia bagus.. panjang macam mana sekalipon, rasa nk baca sampai abes jugak...

      Delete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Cara Lapor Penipuan Astro

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Review | Tayar Nankang Rodiac Sportiac

Gaji Ahli Farmasi