Sunday, February 12, 2012

kwd 2012, selesai

Alhamdulillah, setelah praktis selama hampir 3 minggu, akhirnya, hari pertandingan dah selesai. walaupon tak menang, at least ada jugak pengalaman baru. merasa merantau di universiti orang. hehehe.. universiti "kebanggaan" malaysia, UKM....

segala penat lelah, lebam, luka, melecet, dan sebagainya memang berbaloi. seronok. apatah lagi dapat jumpa kawan2 lama. sampai ada yang aku tak perasan muka. nasib baik beliau yg tegur dulu. hehehe

kini, cuma tinggal preparation untuk demo malam pendekar je.

kat bawah ni aku ambik salah satu katagori yang kami bertanding. katagori umum tangan kosong dan umum kaki. so, enjoy...


maaf, video telah di delet atas sebab2 keselamatan.
Pha is

8 comments:

  1. Replies
    1. ya..!!! tepak sekali.. student UKM ke?

      Delete
    2. 3 minggu yg memenatkan... heheh

      Delete
  2. apa benda tu? ada video eh?tak dpt nak nengoknya.. =_=

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah.. ada video... video fesbuk je.. tak dapat tengok..?

      Delete
  3. video fesbuk?memang tak dpt nak tengok..huhu sebab sini tak leh buka fb...^_^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...