Monday, February 13, 2012

hikayat budak pening di bloglist mereka 2

entry ni adalah rentetan dari entry "hikayat budak pening di bloglist mereka". entry bagi menghargai bloger-bloger yang telah "kantoi" di detect meletakkan blog hikayat budak pening ni di bloglist mereka. mereka2 adalah :


1. JUST CALL ME NANI SAAT (http://dakupermysury.blogspot.com)


bloger ni bernama nani saat. well, obviously... hehehe... beliau member aku kat usm. kenal sebab silat cekak. yup, pemilik blog ni juga ahli silat cekak. jangan main2... sekarang, beliau memegang jawatan dalam Persatuan Seni Silat Cekak Malaysia USM. kiut orangnya... hehehe.. but taken..

2. KISAH HATI SI BUDAK KECIK (http://thesadhepy.blogspot.com)



beliau juga member silat kat usm. kecik molek orangnya. tapi pandai mengarang cerpen. di blog beliau ada beberapa cerpen hasil nulikan beliau. kalau nak baca, boleh la singgah di sana. hehehe..

3. FIRDAUS LIFE (http://aku-freaky-falcon.blogspot.com)


ok, yang ni aku agak terkejut. firdaus ni dah macam katagori bloger otai kot. follower pon dah beribu. rajin buat segment pulak tuh. tapi beliau letak blog hikayat budak pening di bloglist beliau. siap dalam katagori "blog yang otai" pulak tuh.

memang agak terkejut. aku masih baru lagi. follower pon tak sampai 600. rasa macam tak layak je aku nih dalam bloglist beliau. papepon, firdaus, terima kasih la banyak2... (n_n)

............

buat bloger2 yang lain, kalau korang masih belom terkantoi, jangan risau, insyaAllah, nanti akan ada lagi entry macam ni. harap bersabar lah yer...


Pha is

6 comments:

  1. terasa diriku begitu berharga *blushingg!

    bhahaha.. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh.. sebelom ni tak berharga la. hahahaha

      Delete
  2. muahaha kantoi !!! ok la tu dapat la sikit trafik daripada blog aku yang tak seberapa ni.. selamat maju jaya :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...