Skip to main content

shinigami dalam LRT

bila terbaca entry sahabat upm aku ni berkenaan pengangkutan awam, tetiba aku teringat 1 peristiwa yang hampir sama yang memang tak akan aku lupa. masa tu, aku dalam perjalanan ke upm untuk menghadiri kursus pentadbiran PSSCM-IPT (Persatuan Seni Silat Cekak Malaysia - Institud Pengajian Tinggi) 2011.

masa tu kami pi upm dengan kos sendiri tanpa peruntukan dari BHEPP (Bahagian Hal Ehwal & Pembangunan Pelajar)  USM sebab surat jemputan tak sampai ke meja BHEPP tapi sampai kat penyelia 1 PSSCMUSM (Persatuan Seni Silat Cekak Malaysia USM). so, merasa la kami naik turun bas, LRT, dan komuter untuk ke upm.

masa kami baru nak naik LRT, kami masuk kat gerabak yang paling belakang. masa tu orang tak ramai dan cuaca agak mendung. memang agak gelap dalam gerabak tu. bila aku masuk je dalam tu, tiba2 meremang bulu roma aku sebab aku ternampak shinigami (malaikat maut versi jepun) ala-ala macam dalam cerita "Death Note".

ekceli, shinigami tu sebenarnya seorang foreigner yang berkulit hitam (dipercayai dari afrika). orang tu dah la berkulit gelap, lepas tu pakai baju hitam dan duk dipenjuru yang gelap. dan yang paling tak tahan, dia tu tinggi gila. sampai terpaksa tunduk dalam LRT tu...

macam ni la lebih kurang

fuh... memang tak akan lupa punya la... hehehe


 
  Pha is

Comments

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Cara Lapor Penipuan Astro

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Review | Tayar Nankang Rodiac Sportiac

Gaji Ahli Farmasi