Skip to main content

Kenangan Bersama Kad Raya

sebuah segmen dari sergeant keroro. nak joint klik gambar

dulu masa aku kecik2, ada jugak la aku saling mengePOS kad raya. mula2 masa sekolah rendah dulu dengan dua-pupu aku. (aku punya tok punya adik punya cucu). tahun2 yang berikutnya aku hantar kat kawan2 sekelas yang rapat pulak (masih lagi di bangku sekolah rendah).

bila sekolah menengah, aku dah tak hantar dah kad raya. sbb masa tu hampir semua kawan aku dah ada henfon (kecuali aku). so, diorg dok layan sms raya la.

tapi semenjak aku masuk usm, semenjak aku install adobe photoshop, bila time raya je aku buat kat raya "maya". post kat pesbuk, tag ramai2.. hehehe... kan mudah... kat bawah ni contoh2 kad raya yg aku buat :


ni kad raya Aidilfitri tahun lepas


ni pulak Aidiladha tahun lepas


tahun ni punya kad raya pon dah hampir nak siap. nanti aku post yer... heheheh



Pha is

Comments

  1. Wahhh, terbaik la pandai buat kad raya sendiri. =D


    http://sayasibudakopto.blogspot.com/2011/08/kenangan-bersama-kad-raya.html

    ReplyDelete
  2. kalo kad raye post kat fesvuk.. memang jimat..
    buat satu.. tag ramai2..
    he he he.. itu d ajimat bape inggit da tu kan..

    ReplyDelete
  3. @iMah
    yup... lagipon, kad raya jenis ni boleh ikut kreativiti sendiri.. nk mcm mna pon boleh.. hehee...

    ReplyDelete
  4. hehe, terbaik!! tak reti la nak buat kad raya ni :P

    p/s : thanks join :)

    ReplyDelete
  5. huisyh.. memg rajin wat kat raye sndiri..

    ReplyDelete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Gaji Ahli Farmasi

Gelaran Adik Beradik Yang Betul

KTMD | Servise Penghantaran Motosikal