24.3.11

akhirnya selesai

dalam bulan ni, PSSCMUSM nk buat AGM. dan aku telah ditugaskan untuk tempah dewan kuliah x kat skool farmasi. since aku budak skool farmasi, so, senang skit keje.

bila dah tempah, ada exco bagitau aku yang dia terjumpa poster satu program yang akan diadakan pada TEMPAT, HARI, dan WAKTU yang sama dengan AGM kami. aku pon pulun la cari kat mana2 papan kenyataan kot2 jumpa poster tu. akhirnya, jumpa jugak.

maaf, tarikh terpaksa sensored sbb AGM kami majlis tertutup. hehehe

bila dah jumpa, aku cari la kot2 ader kontac sape2 dalam poster tu, sebab nak tanya dan sahkan bende ni. ye la, kalau clash, baik setel awal2, nanti bila dah sampai hari kejadian, susah..!!!

yang aku herannya, sebelom aku tempah dewan tu, aku tengok dalam "kalendar" penggunaan dewan tu memang kosong. tak sesape lagi yang tempah. tup tap, keluar poster. mana tak heran...???

cari punya cari, tak jumpa la pulak kontec sapa2 dalam tu. ah, gawat ni. dah tak tau arah sangat, aku cari penganjur program ni dalam internet. last2 dapat page fesbuk je. ah, jadi la. diorang ader blog, tapi cm tak update jew, so, aku "serang" la pakai mesej FB.

lepas tu, nasib baik ada diorang call. diorang cakap diorang memang dah tempah. siap ader surat lagi. so, petang tadi aku pi check kat pejabat, dan memang kami sahaja yang tempah dewan tersebut pada hari kejadian.

setelah sedikit perbincangan dengan pihak pejabat skool farmasi dan dari pihak diorang, akhirnya selesai. tak pe la. kami beralah ambik dewan yang sebelah tu. walaupon aircond kat dewan tu tak bebrapa nak kuat.

asalkan tak malukan nama baik student USM. kita buat program kalau melibatkan orang luar, bukan bawak nama persatuan kita je, tapi secara tak langsung bawak nama university sekali. kalau kelam kabut, malu la... kita kan APEX student... hehehehe....

idop USM...!!!!

sekian...

p/s : nasib baik wakil diorang cun. hehehe



Pha is

2 comments:

  1. "wakil" tu nama dia pon aq x tw, ni kan pulak no. aq contac dier pakai "org tengah" je... hehehe

    ReplyDelete