Thursday, February 10, 2011

Nescafe VS Tea




stok tea dah abes.....

stok kopi pon dah abes. yang tinggal cuma nescafe wan jew....


so, aku pon pi la keluar beli. macam beli "barang dapur" la pulak...

tetiba terjumpa ni :

harga boleh tahan. 44.5 sen untuk satu cawan. tapi tak pe, jalan2 dulu... 


kmudian, terjumpa yang ni pula:

waaa.....!!!!! nampak macam sedap. siap ader "buih halus" lagi... harga pon lebih kurang jew dari tea tadi. 48sen untuk secawan. nak belilah.!



tapi, tetiba teringat pulak pesan seorang sahabat yang mengingatkan aku tentang MIGRANE aku.


lantas aku pon terus berpikir... (sambil mengeluarkan kamera phon untuk ambik gambar barang ni, untuk entry terbaru.) tak pe lah, tea pon tea la.....

dan aku pon akhirnya beli TEA...



sekian.....

(untuk keterangan lanjut, sila layari link ini. terima kasih.)






p/s : jagalah kesihatan anda..!!!!!

3 comments:

  1. ehehe~
    bagos2... ak xnak tengok ko migraine agi...
    peace! XD

    ReplyDelete
  2. kalau ko migrain..rosak program aku..huhu..

    ReplyDelete
  3. aqmar~ (^_^)v



    arip~hampeh..!!!!! bukan nk kesian kat aq.. dok kesian kat malam pendekar hg tu....

    ReplyDelete