Skip to main content

makan penampar



segarang2 arwah ayah aku, walau marah macam mana sekali pon, aku masih tak pernah rasa penampar dia. 1st time aku merasa makan penampar masa aku form 4. bukan dari mak aku tapi dari mak kepada junior aku. tapi, salah aku jugak. yang aku pi bantai anak dia teruk2 sapa suruh? sampai macam ni jadinya ha...

belakang pelipat lutut. setelah ditibai dengan besi.



ceritanya macam ni, dulu, aku ada pegang jawatan something kat sekolah aku. tapi malangnya, aku tersalah gunakan kuasa. mangsa aku ni sikit je kesalahannya. cuma tak hapal surah yang aku suruh je. tapi kami (barisan badan tertinggi pelajar) denda sampai jadi macam ni.

mau tak teruk, kami tibai belakang pelipat lutut dengan batang besi..!!! dahsyaaaattt..!!!

lepas tu, ape lagi, mengamok la mak kepada budak tu. dia "meluru" ke dalam surau, dengan marah2, cari sapa yang dok balun anak dia. so, aku pon pi la mengaku kat mak cik tu.

nak harapkan member yang lain, dah lama dah cabut. sorang keluar pi dewan makan dan sorang lagi sembunyi kat dalam bilik P.A sistem surau.

aku target, ni mesti nak kena penampar ni. dan tekaan aku tepat..!!!

tapi sebelom tu, ader la terlintas dalam hati aku, kalau aku nampak je tangan dia naik, aku nak buat buah "keputusan sendeng atas", buah ketiga silat cekak.

tapi, nasib baik aku masih waras. tak kan la nak buat buah kat mak cik ni. nanti tak pasai2 masuk mahkamah. ape la sangat kalau takat penampar. so, aku just "tunggu serangan" je la.

akhirnya, setelah kena berleter, PANG..!!!

kecoh jugak la waktu tu. walau macam mana sekalipon, setelah naik turun bilik pengetua dan bilik mesyuarat (nasib baik bukan lokap dan mahkamah), kes pon selesai. dan aku pon insaflah..

pengajaran : jangan la menyalah gunakan kuasa. 






p/s : brutal tak aku.? hehehe



Comments

  1. haha..aku nk ckp padan muka bley?hahaha..

    ReplyDelete
  2. sah2 la Allah xizin gerak hang,,sesuka hati ja hang nk counter balik serangan mkcik tu,,hahahaha.... PADAN MUKAAAAAAAA~~~

    ReplyDelete
  3. hahahahahaha..kena penampor...haha...sy pon pnh kna pnampor...sbbnye mcm abg la...slh guna kuasa...ckgu swoh jga asrma tp wt kecoh kt asrma smpy abg budak 2 my cri sy..tp x pew..abg dy geng sy...heheheheh..slamat sy..lgpn adk dy yg slh...spe swoh tdo wktu prep(study)....sy pon bantai la....hehehehe

    ReplyDelete
  4. kalau kes abang budak tu mai serang skolah, aku pon pnah kena... sbb kami belasah adik dia ramai2 sampai adik dia kena sawan. alasan? sbb adik dia tak hormat senior.. hehehehe... tapi kes tu aku tak terlibat... aq jadi pemerhati je... hahaha

    ReplyDelete
  5. kes sy..lps sy raggng bdk 2..sy plak kena ragging ngn pengetua...hehehe...kuat jgk la pengetua sy...lebam abs bdan2 sy...hehehhe...

    ReplyDelete
  6. uih.. dahsyat pengetua hg... hahaha.. buat la entry psai cerita tu... mesti best.. hahaha

    ReplyDelete
  7. insyallah...mla2 kna dpt prstujuan dri budak yang kena ragging 2 dlu...n kna check msa...ad ka x...sory klw entry sal 2 kluaq lmbt...

    ReplyDelete
  8. ish xleh nk byg kalo mkcik tu kena kputusan sendeng atas

    ReplyDelete
  9. memang patutler kena balik..
    tapi bagusnye lepas tu insaf.. Alhamdulillah..

    ReplyDelete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Cara Lapor Penipuan Astro

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Review | Tayar Nankang Rodiac Sportiac

Gaji Ahli Farmasi