Skip to main content

Day 5 - A picture of somewhere you've been to



dari entry cabaran 30 hari

gambar ni amik kat melaka. lepas majlis konvokesyen persatuan seni silat cekak malaysia (PSSCM). time tu aku  nak ambik sijil rendah silat cekak. so, ader la konvokesyen.


MySpace
bunyinya macam dah nak grad kan? hehehe... yea..!!! aku dah grad silat cekak..!!!!




MySpacep/s : gaya posing aku ada nampak badan aku ala2 macam badan abang ben tak? (tolong jangan dipedulikan perut yang mara ke depan tu yer...) hehehehe

Comments

  1. Haha..kalo suh ignore jgn sebut tang perut tu..ap2 pun,tahniah da grad silat;)

    ReplyDelete
  2. hujung sem ni korang pulak....
    bersiap-siagalah untuk menempuhi ujian sijil korang sbb aku antara tester yang akan test korang...
    huargh huargh huargh.... (gelak jahat)

    ReplyDelete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Gelaran Adik Beradik Yang Betul

Gaji Ahli Farmasi

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

KTMD | Servise Penghantaran Motosikal