Saturday, February 26, 2011

Day 14 - A picture of you and your family

dari kiri : opi, anim, kinah, dan aku

gambar ni diambil ketika hari raya aidil fitri. (masing2 dok tayang baju baru. hehehe)

MySpace
dulu, aku ngan adik2 aku ni kuat bergadoh. bukan gadoh "gitu-gitu" jew, tapi gadoh yang "gedebak gedebik gedebuk". terutamanya antara aku dengan adik yang paling bongsu, opi (yang berbadan paling besar).

MySpaceyang si anim pulak jenis yang kuat berleter. kalau gadoh pon gadoh bertengkar jew. tapi ayat die "makan dalam" kowt. memang PEDAS ar ayat die. 
MySpace
kinah ni pulak jenis yang kuat merajuk. asyik2 masuk bilik, kunci pintu. sikit2 nangis, dan selalu jadi "mangsa" anim. ye la, kawan tu dah la hati cepat terasa, si anim pulak pantang salah sikit, perli kaw-kaw punya. 


MySpacetapi, alhamdulillah, bak kata orang tua-tua, air dicincang tak kan putus. kan?





sekian....

5 comments:

  1. alahai,,comel nye entry niey.. comeell sgt.. haha :)

    ikon last tu comel3 :)

    ReplyDelete
  2. ala... CL pon comel gak... hehehe

    ReplyDelete
  3. air yg di cincang x akan putus...thats right...saufi 2 paling besaq ka?haha..bru taw..

    ReplyDelete
  4. kepala plug : awat? hg igt aku besaq lag ka..? hahaha

    ReplyDelete
  5. mla2 mmg ingt mcm 2..tp bru tringat..org yg dok asrma shape dy sket kurg la...hehehehesory...

    ReplyDelete