Skip to main content

bila aku migrane di dispensing lab





ni la jadinya bila aku migrane di dispensing lab :


mula2, cari paracetamol, timbang 1g (1000mg)




tambah kan sedikit perisa papermint. tambah secukup rasa


tuan2 dan puan2 boleh juga menggunakan perasa jagung mengikut selera.



kalau nak bagi likat sikit, bleh tambah agar2 yer....


kacau sehingga sebati


lepas dah sebati, kalau nak lebih effective, boleh inject terus. hehehe...


dan kat bawah ni ialah "side ingredient". kalau ader, boleh jew kita masukkan sekali.




cetomacROGOL. cecair ni boleh juga digunakan pengganti kepada semburan lada untuk mereka yang mencurigakan supaya tak dirogol



ini pulak saliSILAT. khas untuk memberi tenaga semasa bersilat.


selamat mencuba..!!!


p/s : penulis tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang kesan sampingan yang akan terjadi. hehehe




Comments

  1. sengal... migraine2 pun smpt amek gmba agi...
    pastu... ape yg ko dispense nihhhh???
    mampus patient ko tau~ :P

    ReplyDelete
  2. hahaha... biasa la.... tapi lepas "selongkar" dispensing lab tu, ilang pulak migrane aku. heheh

    ReplyDelete

Post a Comment

Entri popular bulan ini

Yamaha Y15ZR VS Suzuki Belang R150

Gelaran Adik Beradik Yang Betul

Gaji Ahli Farmasi

KTMD | Servise Penghantaran Motosikal